Pwa Fuerteventura!

Posted: 09/05/2010 in News
Tags:

Η ιδέα να διαγωνιστώ στη Fuerteventura φέτος στριφογύριζε αρκετές μέρες στο μυαλό μου!, αποφασιστικό ρόλο, στην απόφασή μου, έπαιξε η ακύρωση του efpt στη Κρήτη και η αρκετά καλή παρουσία που είχα στο efpt της Σαρδηνίας. Συμπλήρωσα τη φόρμα, την έστειλα  με  email στα γραφεία του pwa, μερικές μέρες αναμονής και τέλος αποδοχή του wildcard!Όλα πήγαν καλά με δέχτηκαν στον αγώνα και το μόνο που είχε απομείνει ήταν η κράτηση – έκδοση του αεροπορικού εισιτηρίου!Οι  πτήσεις ελάχιστες, η αναζήτηση κλασικά τελευταία στιγμή και το ποσό του εισιτηρίου τσουχτερό λόγω περιόδου 750€ για την μετάβαση μου στα Canaria μέσω Μαδρίτης!

Η ακριβή τιμή του εισιτηρίου λίγο έλειψε να σταθεί εμπόδιο στο ταξίδι γιατί στα 750 € έπρεπε  να προσθέσω τα υπέρβαρα, τη διαμονή και το  entry fee!
Χορηγός να βοηθήσει με μετρητά ακούγεται σαν ανέκδοτο στη χώρα μας!Η απόφαση όμως είχε παρθεί το εισιτήριο κόπηκε και 27/7/10 πετούσα για Canaria έχοντας στο νου μου να είμαι μια μέρα πριν στο spot!

Ιδιαιτερότητα του ταξιδιού ήταν ότι ταξίδευα μόνος!Πρώτη κρυάδα στο κισσέ της αεροπορικής καθώς με ενημέρωσαν ότι το ποσό που θα έπρεπε να πληρώσω για τα υπέρβαρα είναι 300€ και όχι 150!!Είναι από τις στιγμές που τα δίνεις και δε μπορείς να κάνεις διαφορετικά!:/

Οι βαρετές ώρες του ταξιδιού πέρασαν!είχα είδη επιβιβαστεί στο λεωφορείο του ΚΤΕΛ με προορισμό την Costa Calma, κοντινότερη πόλη στο Sotavento όπου γινότανε το Παγκόσμιο Slalom – Freestyle Winsurfing.
Αποβίβαση στην όμορφη Costa Calma και αναμονή να με παραλάβει ο Adrian Beholtz φιλαράκος από efpt!
O Adrian με βοήθησε πολύ σε αυτό το ταξίδι και τον ευχαριστώ!

Η μεταφορά εμένα και του εξοπλισμού από  Calma στο διάσιμο spot του Sotavento  πήρε περίπου 15 λεπτά! Φτάνοντας στις εγκατάστασεις του event αμέσως κατάλαβα ότι πρόκειτε για ένα show!Σημαίες παντού κατά μήκος της όμορφης παραλίας και τρεις τεράστιες τέντες,  μια για τις εκδηλώσεις , μια για τον κοσμό και μια για τους riders! να δίνουν ένα διαφορετικό τόνο!Ρίξτε μια ματιά στο tent εδώ!

Η μεταφορά του εξοπλισμού μου στο Tent   ήταν απολαυστική εμπειρία!Αφού χαιρέτησα τα παιδιά που συναντάω στο efpt αντίκρισα δεξιά και αριστερά  ” ιερά τέρατα” του windsurf  Dunkerbeck και Albeau !

Βρήκα ένα σημείο που είχε χώρο ξεπερνώντας με δυσκολία τα θηριώδη πανιά του σλάλομ, άφησα το boardbag και ξεκίνησα να τριμάρω θέλοντας να δοκιμάσω το περιβόητο σποτ!Πανί 5αρι σανίδι το μοναδικό που είχα μαζί skate 100! και μέσα μόνος μου για surf παρά την κούραση.

Αέρας Side side off  νερό  choppy πρώτη εντύπωση πολύ καλή ίσως επειδή βγαίναν τα moves!!!!η επιστροφή μου στην αυλή, όπου είχε στήσει τη σκηνή του ο Αντριαν,  περιελάμβανε 45 λεπτα περπάτημα! Στήσιμο σκηνής για να κρατηθεί το baget χαμηλά,  σούπερ φαγητό από την κοπέλα του και ύπνο!

Δεύτερη μέρα!Ξεκινήσαμε για το σποτ με auto stop κάτι που ο Αδριαν μου είπε ότι έκανε κάθε μέρα!!
Φτάσαμε ενώ είχε ξεκινήσει το register.Σαραντατέσσερεις riders από όλο τον κόσμο πληρώσανε το entry fee 160€,
συμπληρώσανε τα απαραίτητα χαρτιά , πήρανε μια μπλούζα, το βραχιολάκι για το καθημερινό free γεύμα και το διάσημο κίτρινο lycra του event!Ακολουθούσε ξεχωριστή παρουσίαση των riders,φωτογράφιση  και μερικές ερωτήσεις από τον speaker μπροστά από μεγάλο αριθμό ανθρώπων! άλλη μία πρωτόγνωρη εμπειρία για εμένα!!!Ουφ η δήλωση πήγε καλά χωρίς καμιά γκάφα :)

Ώρα για windsurf όλοι στο νερό!! “Έβρεχε” moves! Kiri Tonky Gollito Taty and Steven ήταν μερικοί από τους riders!Αφού έκατσα λίγο και χάζεψα την όλη κατάσταση μπήκα στο νερό! Τα πράγματα δεν ήταν όπως χθες ο αέρας είχε γυρίσει σε off shore με αποτέλεσμα να είναι υπερβολικά σπιλιαδοτός! Δυσκολεύτηκα απίστευτα.
Η μέρα κύλισε ευχάριστα χαζεύοντας τους Pro και κάνοντας windsurf!

Τρίτη μέρα!Ημέρα έναρξης των αγώνων!Κλασικό auto stop και  μετάβαση στο spot! Ήμουν στο πρώτο heat αντίπαλος μου Ιταλός rider και φιλαράκι! Nikola Spadea!

Το πρώτο μου heat στο pwa δυστυχώς δεν στέφτηκε με επιτυχία!Το πεντάρι που κρατούσα με έβγαζε over κατάφερα να βγάλω μόνο 7 μανούβρες  (στο pwa  το format είναι διαφορετικό μετράνε 4 trick σε κάθε tack και γενικά δίνουν βάση στα θεαματικά και τέλεια εκτελεσμένα moves, περισσότερες πληροφορίες εδώ!) το burner που δοκίμασα ήταν άθλιο και δε το μέτρησαν καν!
Το single είχε τελειώσει από νωρις για μένα και ο  Spadea δικαία πέρασε στον επόμενο γύρω!
Μπήκα αμέσως σε  “tourist mode”  έβγαλα την video camera  και απόλαυσα τα επόμενα heats Gollito και Kiri παλεψαν για την πρώτη θέση με νικητή τον πρώτο!
Το απογευματάκι φαγητό με Αντριαν χαλαρή συζήτηση για το τι πήγε “στραβά” και ύπνο!

Επόμενη μέρα πάλι πρώτο heat αυτή τη φορά στο double αντίπαλος μου ήταν  ο Famous Ιταλος Ραπερ Mattia Pedrani!
Επέλεξα 4.5 ξεκίνησα πολύ δυνατά με έξη σερί tricks! στη συνέχεια ακολούθησαν τρεις πτώσεις κλείνοντας το heat με ένα burner one handed!Βγαίνοντας ήμουν πραγματικά μπερδεμένος για το αν  είχα περάσει η όχι!Τα λόγια του Αντριαν που ετοιμαζόταν  να μπει στο επόμενο  heat ήταν ενθαρρυντικά!Ναιι το όνομά μου ακούστηκε από τα μεγάφωνα, είχα περάσει.Επόμενος αντίπαλος ο πιτσιρίκος Paternina απο Venezuela ο αέρας είχε δυναμώσει ήμουν με 4.5enemy έκανα ένα αρκετά καλό heat και πέρασα!Επόμενος Rider Philip Soltysiak από καναδά 4ος στο προηγούμενο event στο Lanzarote!

Έκανα ένα καλό heat που όμως δεν στάθηκε αρκετό για να νικήσω! !Τέλος του πρώτου γύρου που με έφερε στην 17η θέση!
Tourist mode again, camera  στα χέρια και άραγμα απολαμβάνοντας τα επόμενα heats! Νικητής ήταν τελικά ο Kiri αφού κέρδισε τον Gollito 2 φορές, gozzada burner kai spock cullo ήταν μερικά από τα moves!!!!Την πρώτη φορά μάλιστα και οι δύο riders είχαν βγει έξω 2 λεπτά πριν το τέλος του heat ξέροντας το αποτέλεσμα…
Ακολούθησε χαλαρωτικό session με 4αρια downwind μακριά από το υπερβολικά gusty σποτ του αγώνα  με Αντριαν! Ευχαριστηθήκαμε windsurf!

Επόμενη μέρα!Αυτή τη φορά ήμουν τελευταίο heat  του πρώτου γύρου!Αντίπαλος μου o Άγγλος rider Max Row!Αέρας για 4.5 full power!
Είχα ένα πραγματικά πολύ καλό heat  με σύνολο 11 moves!!Ένοιωθα ότι είχα περάσει, αρκετή αναμονή στη παραλία μέχρι να ανακοινωθούν τα αποτελέσματα πράγμα που σήμαινε ότι είμασταν πολύ κοντά!
Το Swell και  o αέρας είχαν αυξηθεί σημαντικά!Δυστυχώς το single τελείωσε για μένα!Έχασα, έβαλα τα πράγματά μου στη σκιά και πήρα θέση για να δω τα επόμενα heats !
O Head judge, Duncan Coombs Αποφάσισε να τρέξει τον πρώτο γύρω του double και μετά το τέλος του να πραγματοποιηθεί ο τελικός!

Αυτή τη φορά ήμουν τυχερός!Ο αντίπαλος μου Anxtion που είχε τραυματιστεί!μπήκα στο νερό έκανα χαλαρό surfaki  και πέρασα στον επόμενο γύρο! Τέλος του πρώτου γύρου και όλοι προσηλωμένοι για τον τελικό! ο οποίος ήταν το heat της ημέρας! Gollito vs  Steven push loop, air chachoo και triple puneta ήταν μερικά από τα moves!Νικητής του δευτερου single Gollito!

Τελευταία μέρα!Ύστερα από την ξεκούραστη νίκη μου στον πρώτο γύρο, είχα να αντιμετωπίσω πάλι τον Nicola Spadea! Αέρας για 4αρι το heat μου ήταν πάρα πολύ καλό με τέλειο burner Oh που σκοράρει πολύ!Πέρασα στην επόμενη φάση!!Επόμενος αντίπαλος Andy Champers από UK!!
Χρειαζόμουν ενα  τέλειο heat  για να περάσω τον Άγγλο rider!ένα  σωστό shaka ,ένα τέλειο ponch και ένα άψογο burner oh ακριβώς μπροστά από τους κριτές ήταν μερικά από τα moves μου!Δύσκολα θα ξεχάσω αυτό το heat!
Βγαίνοντας από το νερό το αποτέλεσμα δεν είχε ανακοινωθεί πράγμα που δεν είχε βγει σε καλό την προηγούμενη φορά!Αρκετή αναμονή ,απολάμβανα τη στιγμή όσο περισσότερο μπορούσα κοιτώντας ποίοι διαγωνίζονταν στα επόμενα heats!!Prompόnas advanched είπε ο εκφωνητής!Yeaaaah!!! Ο χρόνος είχε περάσει και σε 8 λεπτά αντιμετώπιζα τον πιτσιρικά Dieter! Ο αέρας είχε γίνει για 3.7 ! διαιωνίστηκα με 4αρι έχοντας πολλές πτώσεις στο heat μου!Βγαίνοντας ήξερα ότι είχα χάσει και η νίκη και η ήττα όμως είναι μέσα στο παιχνίδι!

Χαλαρωσα και απολαυσα τα επόμενα heat που λόγω του swell που είχε αυξηθεί ήταν το κάτι άλλο. Νικητής Gollito!

Μερικά απο  τα moves!! 1,2,3,4,5,6

Inside the event clips from pwa site: Part 1, Part 2, Part 3, Part 4, Part 5, Part 6, Part 7 and Part 8

Το πρώτο μου  pwa event έφτασε στο τέλος του!Το θέαμα ήταν απίστευτο,το απόλαυσα όσο περισσότερο μπορούσα!και η εμπειρία ήταν μοναδική!!Η 13η θέση που ήρθα στο δεύτερο double με ανέβασε στη 15η θέση overall!

Mάζεψα τον εξοπλισμό μου και ετοιμάστηκα για το ταξίδι τις επιστροφής έχοντας 12 ώρες αναμονή στην Μαδρίτη!

θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Fratzesko από την Ιταλία που με παρότρυνε να πάω στη Fuerte! σε σχετική συζήτηση που είχαμε στην Σαρδηνία!Ton Αντριαν που μου βρήκε τέλειο σημείο να στήσω τη σκηνή,  κανόνισε τη μεταφορά μου στο Sotavento! και μου  κράτησε καλη παρέα!Την κοπέλα μου που για πολλοστή φορά με πήγε αεροδρόμιο!Την Ripcurl για τις στολές και τα ρούχα!και την Windstar που με “ επησε ” να πάρω Vandal!

Leave a Reply

